• Startdatum:
  • 31 maart 2022
  • Cursusduur:
  • 1 dagdeel
  • Werkzaam als:
  • AIOS, Opleider

Accreditaties

  • ABAN:
  • 4
  • NVZA:
  • 3
  • NVKC:
  • 3

U KUNT ZICH TOT UITERLIJK 23 MAART INSCHRIJVEN!  

VOL = VOL

____________________________________________________________________________________________________

 

Op donderdag 31 maart bent u van harte welkom op het jaarlijkse OOR-opleidingssymposium, deze zal ONLINE plaatsvinden. Het thema dit jaar is ‘Bevlogen in balans’.

Bevlogen in balans

Stress, hoge werkdruk, burn-out, uitval uit de opleiding, slechte arbeidsmarkt voor jonge klaren. De krantenkoppen en uitkomsten van onderzoeken tuimelen over elkaar heen. Tijd voor actie!

  • Hoe maak je als bevlogen aios keuzes?
  • Welke rol kunnen mindfulness, coaching en intervisie hierbij spelen? 
  • Hoe kunnen we als aios, opleiders en andere betrokkenen een fijne werkomgeving creëren?

Tijdens het opleidingssymposium gaan we op zoek naar antwoorden op deze vragen.

Doelgroep van het symposium:
Medisch specialisten, opleiders, leden van de opleidingsgroep, AIOS, bestuurders, onderwijskundigen, huisartsen en HAIOS uit de regio OOR.

We zien u graag op 31 maart!

 

  Programma 31 maart 2022  
12:30 Digitale registratie en opstart  
13:00 Welkom door OOR
Ward Posthuma
 
13:10 Keep the fire burning
Anne de Pagter en Amando Heesterman
 
13:40 Korte uitleg workshops/praktische zaken
Merel Spruyt, OOR coördinator
 
13:50 Wisselpauze naar workshops  
14:00 Workshopronde 1  
15:00 Pauze  
15:30 Workshopronde 2  
16:30 Wisselpauze   
16:40 Zin in Zorg
Thomas Schok
 
17:10 Afsluiting - Ward Posthuma
Afscheid Ward Posthuma - Vertegenwoordiger OOR
 
17:30 Einde symposium  

Workshops en plenaire lezingen : 
In de bijlagen treft u de uitgebreide beschrijvingen aan.

Ronde 1    
1.1 De (on)zin van promoveren: motiverend, must of ... keuze?
1.2 Generatieverschillen
1.3 R2C2 model voor feedback en coaching
1.4 Mindfulness
1.5 Coaching voor artsen
1.6 Zin in Zorg: vier kwartier vol werkplezier
   
Ronde 2  
2.1 De (on)zin van promoveren: motiverend, must of ... keuze?
2.2 Generatieverschillen
2.3 R2C2 model voor feedback en coaching 
2.4 Mindfulness
2.5 Coaching voor artsen
2.6 Zin in Zorg: vier kwartier vol werkplezier
Drs. C.R. den Bakker
Arts-onderzoeker, LUMC
Drs. R. Burgerhout - Van Turennout
Onderwijskundig adviseur, LUMC
J. Bustraan
Onderwijskundig adviseur, LUMC
I. Crossley
Drs. A.A. van Heerwaarde
ANIOS Kindergeneeskunde, Beatrix Ziekenhuis en Zin in Zorg
Drs A.J. Heesterman
Directeur Challenge en Support
Drs. O.M. Neve
Drs. A.F. Norbart
Onderwijskundig adviseur, LUMC
Dr. P.J. de Pagter
Kinderarts-hematoloog, LUMC-WAKZ
Drs. P.W. Peters
Onderwijskundig adviseur, LUMC
Dr. E.F.M. Posthuma
Internist, RdGG en voorzitter ROC
Drs. T. Schok
Chirurg en bestuurslid VVAA
Dr. E. Sorm
Onderwijskundig adviseur, LUMC
H.J.M. de Wit
Coach en intervisor, Haga Ziekenhuis
,

Online

Deelname is voor kosteloos voor medewerkers uit OOR Leiden 
 

Maak hier uw keuze

Inschrijven niet mogelijk
Neem contact op
Vooraankondiging, inschrijven nog niet mogelijk

Er wordt gecontroleerd of het mogelijk is om in te schrijven