Vacature Organisator Nascholing 

Ben jij een planmatige alleskunner? Draai jij je hand niet om voor het organiseren van meerdere nascholingen, congressen of symposia tegelijk? Ben jij als organisator nascholing in staat om een project van A tot Z tot in de puntjes te verzorgen, maar weet jij ook te improviseren bij onverwachtse veranderingen? Dan maken we graag kennis met jou!

Wat ga je doen?

Als organisator nascholing ben je verantwoordelijk voor alle organisatorische, logistieke en communicatieve aspecten rondom het postacademisch onderwijs van LUMC Boerhaave Nascholing. Je organiseert evenementen en bijeenkomsten in de vorm van nascholingsactiviteiten; veelal één of meerdaagse cursussen en congressen van 10 tot 200 deelnemers. Dit doe je zelfstandig en proactief op basis van vastgestelde procedures. Ook wanneer een congres of cursus bij uitzondering een avondprogramma bevat, welke op je vrije dag of het weekend valt, ben jij van de partij. Je zorgt voor de inhoudelijke, logistieke én publicitaire planning en begeleiding van zowel on site als online cursussen en sympsia. Je houdt de voorgtgang in de gaten en werkt hierbij actief samen met onder andere de coördinatoren nascholing, de administratief medewerkers en je collega’s organisatoren nascholing. Verder houd jij je bezig met het inrichten van de cursuspagina’s op de website, sprekers- en deelnemerscommunicatie, het werven van cursisten en sponsoren door de inzet van diverse promotiekanalen, en het aanvragen van offertes bij interne en externe leveranciers. Daarnaast bied je ondersteuning aan curuscommissies; bestaande uit medische professionals, zowel afkomstig uit het LUMC als van externe instellingen.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over hbo denkniveau en bent in het bezit van minimaal een mbo diploma in de richting van Eventmanagement, Hospitality (Hotel) Management en/of Toeristisch Management .
  • Aantoonbare ervaring met het organiseren van cursussen, congressen, symposia en/of andere evenementen.
  • Organiseren van cursussen in samenwerking met het anatomisch skillslab, ofwel de snijzaal, is voor jou geen bezwaar.
  • Je bent accuraat, representatief, flexibel en in staat om om te gaan met piekbelasting.
  • In je werkwijze ben je initiatiefrijk, proactief, doortastend en probleemoplossend.
  • Je hebt een kritisch oog voor een representatieve uitstraling van de cursus, die doorgevoerd wordt in alle communicatie-uitingen en in de organisatie op locatie.
  • Je hebt uitgebreide kennis van het Officepakket en bij voorkeur ervaring met geautomatiseerde systemen.

Wat bieden we jou?

Door gezondheid gedreven; dat is onze missie. Dit geldt uiteraard niet alleen voor onze patiënten maar ook voor onze medewerkers. Met Future@Work garanderen wij een plezierige werkomgeving en bieden wij ruimte voor ontwikkeling. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook ben je als medewerker van het LUMC aangesloten bij het ABP pensioenfonds. Dit betekent dat maar liefst 70% van je pensioenpremie betaald wordt door het LUMC en je daardoor netto meer salaris over houdt. Wel zo fijn!

Reageren of vragen? 

Opdat jouw gegevens correct verwerkt worden, willen wij je vragen om je cv en motivatiebrief te versturen middels onderstaande button:
Solliciteren