Accreditatie en certificaat

Is er voor mijn doelgroep accreditatie aangevraagd? Om te zien of er accreditatie is aangevraagd, gaat u naar de cursuspagina op onze website. In het grote informatieblok vindt u een opsomming van accreditaties die zijn aangevraagd en/of toegekend. Indien er geen vermeldingen staan, dan is er geen accreditatie aangevraagd.

Hoeveel accreditatiepunten ontvang ik? Het aantal accreditatiepunten staat vermeld bij de cursus. Op de homepagina klikt u op cursusaanbod. Klik op de titel van de cursus. In het blauwe blok vindt u een opsomming van de toegekende accreditatiepunten per beroepsvereniging. Staat uw beroepsvereniging er niet tussen, dan is er geen accreditatie aangevraagd. Indien er geen vermeldingen staan, dan is er (nog) geen accreditatie aangevraagd.

Wanneer wordt accreditatie bijgeschreven? De toegekende accreditatiepunten voeren wij na afloop van de cursus zo snel mogelijk in op basis van de presentielijst.

Mijn punten zijn nog niet bijgeschreven? Als uw punten nog niet zijn bijgeschreven stuurt u dan een e-mail met uw BIG-nummer naar boerhaavenascholing@lumc.nl. Wij controleren waarom de punten nog niet zijn bijgeschreven.

Waar vind ik mijn certificaat? Certificaten vindt u in ‘Mijn Boerhaave Nascholing’. U kunt uw certificaat zelf downloaden als u bent ingelogd. Bij afgeronde cursussen staat achter de titel van de cursus een link naar documenten.

Persoonlijke gegevens

Account wijzigen of inzien

Ik ben mijn wachtwoord kwijt / Ik heb een nieuw wachtwoord nodig? Geen probleem. U gaat naar ‘inloggen’ en klikt op de link ‘wachtwoord vergeten’. U vult vervolgens uw e-mailadres in. Wanneer uw e-mailadres bekend is, ontvangt u een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Ontvangt u geen e-mail? Check eventueel ook uw spam folder. Heeft u meerdere e-mailadressen? Dan kan het zijn dat u met uw andere e-mailadres bij ons bekend bent.

Mijn e-mailadres is gewijzigd, hoe kan ik dit wijzigen? Als u bent ingelogd kunt u uw e-mailadres wijzigen via ‘Mijn Boerhaave Nascholing, bij ‘Mijn gegevens’.

Mijn account is geblokkeerd. Wat kan ik doen? Als uw account is geblokkeerd dan kunt u een e-mail sturen aan boerhaavenascholing@lumc.nl, onder vermelding van ‘Mijn account is geblokkeerd’. In deze e-mail vermeldt u uw voorletters en achternaam. Als wij uw bericht hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat u weer bij uw account kunt.

Adreswijziging

Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven? Log in op de website van Boerhaave Nascholing. In het menu ‘Mijn Boerhaave Nascholing’ wijzigt u het adres bij ‘Mijn gegevens’.

Ik heb op mijn adres post ontvangen die niet voor mij bestemd is. Hoe kan ik dit doorgeven? Wij vragen u vriendelijk een e-mail te sturen naar boerhaavenascholing@lumc.nl. Wij zullen de adresgegevens wijzigen in onze database. 

Deelname en afmelden cursus 

Inschrijving

Hoe schrijf ik mij in voor een cursus? U kunt zich inschrijven via www.boerhaavenascholing.nl. Zoek de juiste cursus en klik op de titel. Op de cursuspagina ziet u of de cursus (nog) open is voor inschrijving. Vervolgens kunt u zich via de oranje inschrijfknop aanmelden. De inschrijving voor de cursus staat dan in uw winkelwagen. U kiest de optie(s) die voor u van toepassing zijn. Hier kunt u, indien van toepassing, korting toevoegen. Vervolg verder het proces. Wij adviseren u om onze annuleringsvoorwaarden te lezen. 

Wachtlijst

Kan ik op de reservelijst/wachtlijst geplaatst worden voor een volgeboekte cursus? Bij sommige cursussen of opleidingen werken wij met een wachtlijst. U kunt zich hiervoor aanmelden via de knop ‘Inschrijven voor wachtrij’. Indien er een plaats vrijkomt, dan sturen wij een bericht naar de eerste persoon op de wachtlijst. Als er geen plaats vrijkomt, dan laten wij u dit zo snel mogelijk weten. Als de cursus of opleiding opnieuw georganiseerd wordt, dan sturen wij u hierover als eerste een bericht.

Afmelden

Hoe kan ik mijn inschrijving annuleren? U kunt alleen schriftelijk (of per e-mail) annuleren. Stuur uw annulering naar boerhaavenascholing@lumc.nl. De annuleringsvoorwaarden vindt u in onze algemene voorwaarden. Wanneer voor een specifieke inschrijving bijzondere voorwaarden gelden, dan staan deze beschreven bij de cursusinhoud of onder het tabblad ‘Prijs’. 

Tarieven en betaling

Facturen en betalingen

Kan ik een factuur ontvangen? Als u op onze website bent ingelogd, kunt u uw factuur (PDF) downloaden in uw ‘Mijn Boerhaave Nascholing’. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar boerhaavenascholing@lumc.nl.

Waar vind ik de betaalgegevens zodat ik de betaling in orde kan maken? De betaalgegevens kunt u terugvinden op de factuur. De factuur vindt u in uw ‘Mijn Boerhaave Nascholing’.

Mijn factuur staat nog open, maar ik heb al betaald Als u merkt dat uw factuur nog op niet betaald staat, stuurt u een e-mail met een kopie van de afschrijving naar boerhaavenascholing@lumc.nl. Wij zullen vervolgens achterhalen wat de status is en ervoor zorgen dat uw betaling in ons systeem verwerkt wordt.

Tarieven

Ik krijg korting. Waar geef ik dit aan? Wanneer u de inschrijving start en het inschrijfproces vervolgt, dan kunt u in de 2e stap in de winkelwagen de korting toevoegen (indien van toepassing). Staat de kortingsoptie er niet bij, stuur dan een bericht naar boerhaavenascholing@lumc.nl. Graag de cursusnaam en de betreffende korting vermelden.

Ik heb mij ingeschreven voor een OOR-cursus en ik ben een medewerker van een Leids OOR-ziekenhuis. Hoe krijg ik de korting die hiervoor staat? Wanneer u zich inschrijft voor een OOR-cursus kunt u in de meeste gevallen als medewerker van een Leids OOR-ziekenhuis korting krijgen. In dit geval staat de korting bij de cursus vermeld. U kunt de korting zelf kiezen in de 2e stap van de inschrijving. Indien u per abuis het standaardtarief betaald heeft, dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar boerhaavenascholing@lumc.nl. Wij storten dan het teveel betaalde bedrag aan u terug.